Commercieel administratief medewerker – Harstra (Zeewolde)

Popcorn van de zaak? 

Bij Harstra Instruments in Zeewolde werkt een hecht team aan reinigings- en droogapparatuur van industriële topklasse. Bijvoorbeeld reinigingsautomaten voor 3D-brillen in de bioscoop. Met oog voor de toepassing, de materialen en veiligheid worden vaak maatwerkoplossingen ontwikkeld, geproduceerd en geleverd. 

Harstra Instruments zoekt een gedreven

Commercieel Administratief medewerker (24-32 uur)

In deze functie heb je contact met klanten rondom producten, onderhoud en planning van onderhoud. Je ondersteunt collega’s van verkoop en productie op het gebied van administratie en planning. Maar je bent ook bezig met het controleren van processen, checklists en protocollen. 

Wat worden je taken in deze afwisselende functie?

  • diverse administratieve taken ter ondersteuning van de verkoop
  • controleren en begeleiden van werkplaatsprocessen waaronder de planning, uitvoering van checklisten en protocollen
  • onderhouden van klantencontact
  • afspraken maken voor lopende en nieuwe onderhoudscontracten
  • administratieve handelingen bij de orderverwerking en logistieke planning
  • zelfstandig beantwoorden en behandelen van klantvragen
  • intensieve samenwerking met collega’s van zowel de verkoop als de werkplaats

Waarom werken bij Harstra Instruments?

Harstra Instruments is een technisch productiebedrijf gevestigd in Zeewolde. Wij zijn gespecialiseerd in productontwikkeling en fabricage van o.a. reinigingsautomaten en droogkasten voor de Laboratorium en Veiligheidstechniek branche. Wij hebben afnemers over de hele wereld. Ons familiebedrijf heeft een professioneel team van 5 medewerkers. Allemaal gedreven mensen met liefde voor techniek.

Belangrijk in deze functie:

  • motivatie om veel te leren en aan te pakken
  • enthousiasme met feeling voor techniek
  • enige ervaring met MIG en TIG lassen
  • minstens MBO werk- en denkniveau
  • goede beheersing van de Engelse taal, Duits is een pré
  • je bent leergierig, ambitieus, communicatief vaardig, resultaatgericht

Denk je bij onderstaande “Hé, dat ben ik”?
Reageer dan!

Wij bieden jou …

  • een uitdagende, zelfstandige, afwisselende baan met doorgroeimogelijkheden
  • een team met een no-nonsens cultuur; een prettige en informele sfeer en korte lijnen
  • een goede werk-privé balans; presteren doen we graag, maar gezondheid en veiligheid staan bij ons bovenaan
  • een goed salaris, vaste werktijden en o.a. 25 vakantiedagen
  • CAO Metaal & Techniek is van toepassing

En die popcorn? Die kun je krijgen als je dat echt wilt. 😉

Is deze baan echt iets voor jou? Dan ontvangen wij graag uiterlijk 7 oktober jouw contactgegevens, CV en motivatie voor deze functie. Heb je vragen of behoefte aan meer informatie, neem dan gerust contact op met Petra van der Meer, P&O adviseur (036-5405015). 

Reageer op deze vacature

Je sollicitatie met motivatie en CV kan je versturen via onderstaand sollicitatieformulier of per mail aan vacatures@dijkstraenvanpuffelen.nl.

Solliciteer direct:

Click or drag a file to this area to upload.
Click or drag a file to this area to upload.

Dijkstra & Van Puffelen is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Personeelsmanagement & Organisatieontwikkeling (NVP) en conformeert zich aan de NVP sollicitatiecode.

“Zonder goede medewerkers geen goede organisatie, zonder goede organisatie geen goede medewerkers.” (Rob)

“Betrokkenheid begint met begrip.” (Petra)

“In de kern van moeilijkheden schuilen mogelijkheden.” (Rixt)

"Onderscheidend door echte zorg en aandacht voor uw salarisadministratie" (Aranka)

Contact en info:

Patroonsweg 11
3892 DA Zeewolde

Telefoon: 036 540 5015
E-mail: info@dijkstraenvanpuffelen.nl

Download onze algemene voorwaarden (pdf)